car audio monoblock 780W rms/2Ω
+11
chris73
spiroscfu
thanos10
dovegroup
p.gabr
Hulk
-nikos-
Ikaros1978
kokar
spirakos
ultra
15 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 2
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
car audio monoblock 780W rms/2Ω
Η κατασκευη που παρουσιαζω σημερα ειναι αποτελεσμα δουλειας που ξεκινησε
τον Μαιο του 2011.
Τοσο ο ενισχυτης αυτος, οσο και ο μεγαλυτερος αδερφος του, χρειαστηκαν περιπου 3 μηνες σχεδιασης μονο για το layout.
Σαν κατασκευη χωριζεται σε δυο μερη:
Το ειδικο τροφοδοτικο step up, και το κομματι του τελικου ενισχυτη ισχυος.
Τροφοδοτικο.
Το μεγαλυτερο προβλημα της κατασκευης,ειναι να περασει το ρευμα,
μια και προκειται
για ενισχυτη μεγαλης ισχυος, και τα μεγεθη ειναι σχετικα μεγαλα.
Αυτη την φορα ξεκινησα λιγο αναποδα,
και ολο το κυκλωμα εχει σχεδιαστει γυρω απο τον μετασχηματιστη υψηλων συχνοτητων.
Το ζητουμενο ηταν να μειωθει στο ελαχιστο η αντισταση του κυκλωματος.
Ετσι, ενω μεχρι τωρα χρησιμοποιουσα κομματια ορειχαλκου κομμενα σε cnc
προκειμένου να ενισχυσω τους διαδρομους του pcb, αυτην την φορα αποφασισα να κανω κατι διαφορετικο.
Εβαλα busbars , και μαλιστα για να μειωθει το κοστος, χρησιμοποιησα ετοιμα, που πωλουνται στην αγορα.
Η πλακετα κατασκευαστηκε με τον κλασσικο τροπο, δηλ. εκφωτιση, εμφανιση, αποχαλκωση, rosol και τελος green coat.
Το control ειναι σχεδον ολο κατασκευασμενο με smt υλικα,
και βρισκεται σε ενα μικροτερο πλακετακι καθετα τοποθετημενο στην πλακετα ισχυος.
Ολοκληρο το τροφοδοτικο αποτελειται απο 134 εξαρτηματα,
ενω παρακατω φαινεται η διαχειρηση των busbars
Ενα θεμα που πολλοι κατασκευαστες αποφευγουν σε μεγαλους ενισχυτες ειναι το choke εισοδου,
γιατι ειναι δυσκολη η κατασκευη του, οταν το ρευμα εισοδου ειναι μεγαλο.
Αποφασισα να το βαλω, και πραγματι, ηταν απο τα πιο δυσκολα σημεια, μια και ειναι υπολογισμενο για 150Α
Το γαλβανιζε κομματι (ειναι το μαυρο κομματι πανω απο τους trafo) εχει τοποθετηθει για να περιορισει τον θορυβο
προς τον ενισχυτη.
Το πιο δυσκολο κομματι απο ολα ηταν ο μετασχηματιστης.
Παρα τα 21+ χρονια εμπειριας μου, με δυσκολεψε παρα πολυ.
Μαλιστα, την πλακετα του τροφοδοτικου την εφτιαξα δυο φορες.
Στην συνεχεια, υπαρχει ενα κυκλωμα με πολυ γρηγορες διπλοδιοδους, που εξασφαλιζουν
τα 12Α σε καθε rail τροφοδοσιας.
Οι πυκνωτες εξομαλυνσης ειναι ειδικου τυπου
και παρεχουν μεγαλο ripple σε υψηλες συχνοτητες, με μικρο esr.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ultra στις Πεμ Ιαν 17, 2013 3:08 pm, 3 φορές συνολικά
ultra- Μηνύματα : 243
Εγγραφή : 03/11/2012
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
Οι πρωτες δοκιμες εγιναν με την Fosc του τροφοδοτικου στους 210 KHz, και στους 465 ΚΗz
και η συχνοτητα θα οριστικοποιηθει με βαση την παραμορφωση στο κομματι του audio.
Να σημειωθει οτι οι 465ΚΗz ειναι σχεδον στο max osc του ολοκληρωμενo.
Αudio.
Ο ενισχυτης ισχυος ειναι μονοκαναλος και περιλαμβαβει
προστασια απο υπερβολικο ρευμα εξοδου, DC στην εξοδο
καθως και θερμικη προστασια.
Τα δυο blower στο σασι λειτουργουν μεσω ενος διακοπτη αμεσως μολις τεθει σε λειτουργια.
Η πλακετα του audio αποτελειται απο 181 εξαρτηματα και περιεχει ολα τα βοηθητικα κυκλωματα.
Η κατασκευη της εγινε κι εδω με τον κλασσικο τροπο
Στην θεση των γνωστων "bypass" ηλεκτρολυτικων,
εχω χρησιμοποιησει πυκνωτες αριστης ποιοτητας,
και μια και τα τρανσιστορ ισχυος του ενισχυτη ειναι τυπου μοσφετ,
εβαλα και βατικες αντιστασεις της Fukushima που εχουν και μικρη αυτεπαγωγη.
Δυο λεξεις χαρακτηριζουν τον ενισχυτη :
ταχυτητα, και ευρος συχνοτητων
Ετσι, και οι μετρησεις του, ειναι αναλογες
Στην φωτογραφια, 1KHz τριγωνο με φορτιο 4Ω και 37Vp-p
Ενα πολυ μικρο overshoot, διορθωθηκε με αλλαγη του ρευματος ηρεμιας.
Θα πρεπει να πω, οτι στις φωτογραφιες που θα ακολουθησουν, πολλες
φορες, εχει αυξηθει το ρευμα ηρεμιας, προκειμενου να εξεταστουν οι
δυνατοτητες του ενισχυτη.
Στις "ελευθερες δοκιμες" ο ενισχυτης τα πηγε περιφημα
Στις παρακατω φωτογραφιες το φορτιο του ενισχυτη ειναι παντα 4Ω 1%
και η συχνοτητα θα οριστικοποιηθει με βαση την παραμορφωση στο κομματι του audio.
Να σημειωθει οτι οι 465ΚΗz ειναι σχεδον στο max osc του ολοκληρωμενo.
Αudio.
Ο ενισχυτης ισχυος ειναι μονοκαναλος και περιλαμβαβει
προστασια απο υπερβολικο ρευμα εξοδου, DC στην εξοδο
καθως και θερμικη προστασια.
Τα δυο blower στο σασι λειτουργουν μεσω ενος διακοπτη αμεσως μολις τεθει σε λειτουργια.
Η πλακετα του audio αποτελειται απο 181 εξαρτηματα και περιεχει ολα τα βοηθητικα κυκλωματα.
Η κατασκευη της εγινε κι εδω με τον κλασσικο τροπο
Στην θεση των γνωστων "bypass" ηλεκτρολυτικων,
εχω χρησιμοποιησει πυκνωτες αριστης ποιοτητας,
και μια και τα τρανσιστορ ισχυος του ενισχυτη ειναι τυπου μοσφετ,
εβαλα και βατικες αντιστασεις της Fukushima που εχουν και μικρη αυτεπαγωγη.
Δυο λεξεις χαρακτηριζουν τον ενισχυτη :
ταχυτητα, και ευρος συχνοτητων
Ετσι, και οι μετρησεις του, ειναι αναλογες
Στην φωτογραφια, 1KHz τριγωνο με φορτιο 4Ω και 37Vp-p
Ενα πολυ μικρο overshoot, διορθωθηκε με αλλαγη του ρευματος ηρεμιας.
Θα πρεπει να πω, οτι στις φωτογραφιες που θα ακολουθησουν, πολλες
φορες, εχει αυξηθει το ρευμα ηρεμιας, προκειμενου να εξεταστουν οι
δυνατοτητες του ενισχυτη.
Στις "ελευθερες δοκιμες" ο ενισχυτης τα πηγε περιφημα
Στις παρακατω φωτογραφιες το φορτιο του ενισχυτη ειναι παντα 4Ω 1%
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ultra στις Πεμ Ιαν 17, 2013 3:07 pm, 1 φορά
ultra- Μηνύματα : 243
Εγγραφή : 03/11/2012
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
Τρομακτικα ομορφο
spirakos- Μηνύματα : 1121
Εγγραφή : 23/10/2012
Ηλικία : 29
Τόπος : Κερατσίνι
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
πραγματικά όμορφο !!!!
Κώστα πιο είναι το κόστος του ενισχυτή ?
και όταν λεω κόστος δεν εννοώ το κόστος των υλικών αλλά η τιμή πωλησης
Κώστα πιο είναι το κόστος του ενισχυτή ?
και όταν λεω κόστος δεν εννοώ το κόστος των υλικών αλλά η τιμή πωλησης
kokar- Μηνύματα : 622
Εγγραφή : 01/11/2012
Ηλικία : 59
Τόπος : Αργυρούπολη
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
Θα ηθελα να συνεχισω την παρουσιαση, μια και υπαρχει κι αλλο υλικο.
Ο στοχος του ενισχυτη ειναι δουλεψει στα 2Ω.
Μια και δικο μου τροφοδοτικο στο εργαστηριο εκλεινε μετα τα 68Α,
επρεπε να τελειωσω γρηγορα το καινουριο μου, που ειναι πανω απο 160Α.
Ετσι, η ισχυς του ενισχυτη σε 2Ω φορτιο στο clipping εφτασε τα 37.5V, δηλαδη 703Wrms.
H καταναλωση ηταν περιπου 110Α . Γραφω περιπου, γιατι υπαρχει θεμα με το shunt.
Παρακατω, ολοκληρος ο ενισχυτης με το πρωτο του τροφοδοτικο.
Το μονο που αλλαξε ειναι το choke εισοδου, οι trafo,
και τα common mode στην εξοδο.
Το πρωτο choke εισοδου ηταν στα 138Α.
Η ισχυς εξοδου πεντακαθαρη-πριν το clip ειναι στα 442Wrms/4Ω
και πανω στο clip φτανει τα 475Wrms/4Ω
Yπαρχει και αλλη μια μετρηση που εγινε για να φανει η σταθεροτηταπου ενισχυτη με πυκνωτικο φορτιο.
Ετσι πανω στην αντισταση φορτιου 4Ω, εχει παραλληλιστει πυκνωτης 2,2μF
Οπως βλεπετε, ο ενισχυτης ειναι σταθεροτατος.
Ο στοχος του ενισχυτη ειναι δουλεψει στα 2Ω.
Μια και δικο μου τροφοδοτικο στο εργαστηριο εκλεινε μετα τα 68Α,
επρεπε να τελειωσω γρηγορα το καινουριο μου, που ειναι πανω απο 160Α.
Ετσι, η ισχυς του ενισχυτη σε 2Ω φορτιο στο clipping εφτασε τα 37.5V, δηλαδη 703Wrms.
H καταναλωση ηταν περιπου 110Α . Γραφω περιπου, γιατι υπαρχει θεμα με το shunt.
Παρακατω, ολοκληρος ο ενισχυτης με το πρωτο του τροφοδοτικο.
Το μονο που αλλαξε ειναι το choke εισοδου, οι trafo,
και τα common mode στην εξοδο.
Το πρωτο choke εισοδου ηταν στα 138Α.
Η ισχυς εξοδου πεντακαθαρη-πριν το clip ειναι στα 442Wrms/4Ω
και πανω στο clip φτανει τα 475Wrms/4Ω
Yπαρχει και αλλη μια μετρηση που εγινε για να φανει η σταθεροτηταπου ενισχυτη με πυκνωτικο φορτιο.
Ετσι πανω στην αντισταση φορτιου 4Ω, εχει παραλληλιστει πυκνωτης 2,2μF
Οπως βλεπετε, ο ενισχυτης ειναι σταθεροτατος.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ultra στις Πεμ Ιαν 17, 2013 3:13 pm, 1 φορά
ultra- Μηνύματα : 243
Εγγραφή : 03/11/2012
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
Υπαρχει και αλλη μια μετρηση που εγινε.
Εχει να κανει με την σταθεροτητα του ενισχυτη
μια και ως γνωστον οι ενισχυτες με μοσφετ στην εξοδο
εχουν μια ταση να ταλαντωνουν, ειδικα χωρις φορτιο στην εξοδο.
Οι δυο φωτογραφιες που ακολουθουν, δειχνουν ακριβως το ιδιο φαινομενο
η μονη αλλαγη ειναι στην μετρηση που κανει σε καθε μια ο παλμογραφος (πανω δεξια)
Ετσι, οδηγησα τον ενισχυτη με τετραγωνικο παλμο στο max swing χωρις φορτιο (142Vp-p)
στους 100KHz
Αυτο, πιστευω, ειναι κατι που δεν το κανουν ολοι οι ενισχυτες με φετ.
Τελος, να πω οτι το efficiency ολοκληρου του ενισχυτη
(υπολογιζοντας τις απωλειες smps+audio) ειναι 57.8% στα 442W/4Ω.
Μια παρα πολυ καλη τιμη, θα ελεγα.
Εχει να κανει με την σταθεροτητα του ενισχυτη
μια και ως γνωστον οι ενισχυτες με μοσφετ στην εξοδο
εχουν μια ταση να ταλαντωνουν, ειδικα χωρις φορτιο στην εξοδο.
Οι δυο φωτογραφιες που ακολουθουν, δειχνουν ακριβως το ιδιο φαινομενο
η μονη αλλαγη ειναι στην μετρηση που κανει σε καθε μια ο παλμογραφος (πανω δεξια)
Ετσι, οδηγησα τον ενισχυτη με τετραγωνικο παλμο στο max swing χωρις φορτιο (142Vp-p)
στους 100KHz
Αυτο, πιστευω, ειναι κατι που δεν το κανουν ολοι οι ενισχυτες με φετ.
Τελος, να πω οτι το efficiency ολοκληρου του ενισχυτη
(υπολογιζοντας τις απωλειες smps+audio) ειναι 57.8% στα 442W/4Ω.
Μια παρα πολυ καλη τιμη, θα ελεγα.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ultra στις Πεμ Ιαν 17, 2013 3:19 pm, 1 φορά
ultra- Μηνύματα : 243
Εγγραφή : 03/11/2012
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
αυτες ειναι κατασκευες! και μεις μετα παιρνιομαστε για diyers τρομαρα μας!!!
Μπραβο βρε Κωστα!Αυτο θα πει....επιπεδο!
Μπραβο βρε Κωστα!Αυτο θα πει....επιπεδο!
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
πολύ ωραία κατασκευή κωστα μπράβο
και από μένα
[οι φώτο στο πρώτο μήνυμα μήπως να τις ξαναανεβαζες γιατι δεν φαίνονται]
και από μένα
[οι φώτο στο πρώτο μήνυμα μήπως να τις ξαναανεβαζες γιατι δεν φαίνονται]
-nikos-- Μηνύματα : 724
Εγγραφή : 31/10/2012
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
Μπράβο φίλε Κώστα!!! Τέτοια βλέπω και χαίρομαι που ασχολούμαι με τα ηλεκτρονικά.
Hulk- Μηνύματα : 787
Εγγραφή : 23/10/2012
Ηλικία : 44
Τόπος : Αχαρναί
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
Συγνωμη παιδια δεν προκειται για κατασκευη :....αλλα για υπερ κατασκευη
Τι να πω βρε κωστα , να δω κατι τετοιο απο δικο μας ανθρωπο , πληρως ατομικο.....δεν το περιμενα
Οταν λεω ατομικο ,πιστευω να καταλαβαινουν ολοι τι ενοω
Θα το διαβασω σπιρι.... σπιρι γιατι δεν εχω προλαβει και θα πεσουν ερωτηματα
Περισσευουν καμμια 50αρια βαττ να μου κοψεις ενα κομματακι;
Τι να πω βρε κωστα , να δω κατι τετοιο απο δικο μας ανθρωπο , πληρως ατομικο.....δεν το περιμενα
Οταν λεω ατομικο ,πιστευω να καταλαβαινουν ολοι τι ενοω
Θα το διαβασω σπιρι.... σπιρι γιατι δεν εχω προλαβει και θα πεσουν ερωτηματα
Περισσευουν καμμια 50αρια βαττ να μου κοψεις ενα κομματακι;
p.gabr- Μηνύματα : 623
Εγγραφή : 23/10/2012
Ηλικία : 64
Τόπος : Αχαρναί
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
Τι έκανες εκεί βρέ?
Τι μου θυμίζεις βρε Κώστα...
Αψογος τι άλλο να πώ...
Το σασί (profil) απο πού είναι?
Τι μου θυμίζεις βρε Κώστα...
Αψογος τι άλλο να πώ...
Το σασί (profil) απο πού είναι?
dovegroup- Μηνύματα : 361
Εγγραφή : 17/11/2012
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
Ευχαριστω ολους!
Ακη, το σασι ειναι απο inverter 12V σε 220
Οι μπορνες των 12V ειναι ιδανικες, ενω η αλλη πλευρα που ειχε μια πριζα σουκο, μετατραπηκε
για να μπει ο προενισχυτης.
Υπαρχει και ενα τελευταιο κομματι της παρουσιασης, που θα ηθελα να το παρουσιασω πρωτα εδω, σε αυτο το φορουμ.
Ο ενισχυτης ειχε μεγαλη επιτυχια και ζητηθηκε να κατασκευαστει αλλος ενας
Υ.Γ Εχω κανει διορθωση ωστε να φαινονται ολες οι φωτογραφιες στα προηγουμενα ποστ, οποτε, οποιος θελει να τις δει, ειναι σωστα βαλμενες (thanks George).
Μαλιστα στο καινουριο μου εργαστηριο προ μηνος κατασκευασα μια αλλη εκδοχη του ενισχυτη κρατωντας το ιδιο τροφοδοτικο
αλλα αλλαζοντας τελειως το κομματι του τελικου ενισχυτη.
Οι δυο πρωτοι τελικοι φορουσαν 14 φετ σε θηκη ΤΟ-220.
Τωρα, χρησιμοποιω εναν ενισχυτη που φοραει τρανζιστορ στην εξοδο, αντι για φετ.
12 τεμαχια, σε θηκη TO-3P
Αυτο το εκανα γιατι ειχα την υποψια οτι ο τελικος με τα φετ, "τελειωνε" πριν το τροφοδοτικο.
Και τωρα, παρ ολο που τα εξοδου ειναι μονο 12, η μεγαλυτερη δυνατοτητα καταναλωσης τους (λογω θηκης) εχουν μεγαλυτερες δυνατοτητες.
Κατα την ταπεινη μου αποψη, τωρα ο ενισχυτης "σκοτωνει".
Οι μετρησεις....
Ταση τροφοδοσιας 13.4VDC σταθεροποιημενη
Ρευμα εισοδου 62Α
Iσχυς στα 4Ω = 538Wrms
efficiency = 64.8%
Tαση τροφοδοσιας 13.4VDC σταθεροποιημενη
Ρευμα εισοδου 110Α
Ισχυς στα 2Ω = 725Wrms
efficiency = 49.2%
Το max output swing με 1ΚΗz ειναι περι τα 780Wrms/2Ω
Ιδου και η αναμνηστικη φωτο
Το δραμα ειναι οτι τα καλωδια που τροφοδοτουσα τον ενισχυτη, μετα απο λιγο αρχισαν να ζεσταινονται επικινδυνα...
Χρειαζομαι απαραιτητα πυροσβεστηρα.
Ακη, το σασι ειναι απο inverter 12V σε 220
Οι μπορνες των 12V ειναι ιδανικες, ενω η αλλη πλευρα που ειχε μια πριζα σουκο, μετατραπηκε
για να μπει ο προενισχυτης.
Υπαρχει και ενα τελευταιο κομματι της παρουσιασης, που θα ηθελα να το παρουσιασω πρωτα εδω, σε αυτο το φορουμ.
Ο ενισχυτης ειχε μεγαλη επιτυχια και ζητηθηκε να κατασκευαστει αλλος ενας
Υ.Γ Εχω κανει διορθωση ωστε να φαινονται ολες οι φωτογραφιες στα προηγουμενα ποστ, οποτε, οποιος θελει να τις δει, ειναι σωστα βαλμενες (thanks George).
Μαλιστα στο καινουριο μου εργαστηριο προ μηνος κατασκευασα μια αλλη εκδοχη του ενισχυτη κρατωντας το ιδιο τροφοδοτικο
αλλα αλλαζοντας τελειως το κομματι του τελικου ενισχυτη.
Οι δυο πρωτοι τελικοι φορουσαν 14 φετ σε θηκη ΤΟ-220.
Τωρα, χρησιμοποιω εναν ενισχυτη που φοραει τρανζιστορ στην εξοδο, αντι για φετ.
12 τεμαχια, σε θηκη TO-3P
Αυτο το εκανα γιατι ειχα την υποψια οτι ο τελικος με τα φετ, "τελειωνε" πριν το τροφοδοτικο.
Και τωρα, παρ ολο που τα εξοδου ειναι μονο 12, η μεγαλυτερη δυνατοτητα καταναλωσης τους (λογω θηκης) εχουν μεγαλυτερες δυνατοτητες.
Κατα την ταπεινη μου αποψη, τωρα ο ενισχυτης "σκοτωνει".
Οι μετρησεις....
Ταση τροφοδοσιας 13.4VDC σταθεροποιημενη
Ρευμα εισοδου 62Α
Iσχυς στα 4Ω = 538Wrms
efficiency = 64.8%
Tαση τροφοδοσιας 13.4VDC σταθεροποιημενη
Ρευμα εισοδου 110Α
Ισχυς στα 2Ω = 725Wrms
efficiency = 49.2%
Το max output swing με 1ΚΗz ειναι περι τα 780Wrms/2Ω
Ιδου και η αναμνηστικη φωτο
Το δραμα ειναι οτι τα καλωδια που τροφοδοτουσα τον ενισχυτη, μετα απο λιγο αρχισαν να ζεσταινονται επικινδυνα...
Χρειαζομαι απαραιτητα πυροσβεστηρα.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ultra στις Πεμ Ιαν 17, 2013 6:11 pm, 2 φορές συνολικά
ultra- Μηνύματα : 243
Εγγραφή : 03/11/2012
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
Πολυ ωραια σαν κατασκευη. Ευγε.
Εχω μονο μια απορια:
Ποιος ο σκοπος?
Γιατι να βαλει καποιος κατι τετοιο στο αμαξι του?
Εχω μονο μια απορια:
Ποιος ο σκοπος?
Γιατι να βαλει καποιος κατι τετοιο στο αμαξι του?
????????- Επισκέπτης
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
Τι ειναι αυτά που λες βρε χρηστο
Ελα Μενίδι να δεις τι γίνεται με τους γύφτους
Έχω ακούσει -δεν τοχω δει.... 30.000 σκάνε μέσα στα Μερτσέντες τα βιτο
Δυο συνεργεία υπάρχουν που τα φτιάχνουν αυτά και μέσα δεν βλέπεις
Ελα Μενίδι να δεις τι γίνεται με τους γύφτους
Έχω ακούσει -δεν τοχω δει.... 30.000 σκάνε μέσα στα Μερτσέντες τα βιτο
Δυο συνεργεία υπάρχουν που τα φτιάχνουν αυτά και μέσα δεν βλέπεις
Έχει επεξεργασθεί από τον/την p.gabr στις Πεμ Ιαν 17, 2013 8:24 pm, 1 φορά
p.gabr- Μηνύματα : 623
Εγγραφή : 23/10/2012
Ηλικία : 64
Τόπος : Αχαρναί
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
εγώ θα το έβαζα για beach party
-nikos-- Μηνύματα : 724
Εγγραφή : 31/10/2012
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
bchris έγραψε:
Εχω μονο μια απορια:
Ποιος ο σκοπος?
Γιατι να βαλει καποιος κατι τετοιο στο αμαξι του?
Αν και εν μερει απαντησε ο Παναγιωτης, να σου πω οτι και τα δυο κομματια θα μπουν στο ιδιο αυτοκινητο
Ακουγεται εξωφρενικο, αλλα υπαρχουν και ανθρωποι που κανουν πρωταθλητισμο με αυτα.
Αρκει να αναφερω οτι το προηγουμενο καλοκαιρι ηταν στο ιδιο πορτ μπαγκαζ το πρωτο κομματι και απο κατω ηταν ενας
ενισχυτης "πολυ hi end", ο οποιος ομως παρεδωσε το πνευμα (εψηνες αυγα πανω του).
Μαλιστα, ο κατασκευαστης λεει οτι στους 85ο παιρνουν μπρος οι ανεμιστηρες
(στον παραπανω ενισχυτη, στους 75ο κλεινει).
Ο σκοπος (για μενα) ειναι να εχεις ισχυ, αλλα χωρις να θυσιασεις καθολου την ποιοτητα
Αρκει να πω οτι οι εμπορικοι ενισχυτες της κατηγοριας του, εχουν τα τροφοδοτικα τους να δουλευουν στους 20-25KHz.
Kαι μια και πηγε η κουβεντα προς τον "συναγωνισμο", επισκευασα γνωστο ενισχυτη (ESX) ο οποιος ελεγε 2x1800W max και 2x900Wrms.
Μετα την επισκευη, μετρησα την ισχυ για να βεβαιωθω οτι δουλευει σωστα.
Λοιπον, στα 4Ω εβγαλε 2x336/4 και 2x 270/2
Μαλιστα στα 2Ω η καταναλωση αγγιξε τα 120Α (δηλ. το efficiency ηταν 33.5%....τρεχα γυρευε.
ultra- Μηνύματα : 243
Εγγραφή : 03/11/2012
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
Γεια σου Κωστα πραγματι κανεις φοβερη δουλεια,εισαι ο πλεον ιδικος στους ενισχυτες αυτοκινητου,και ειναι ενα κομματι αρκετα δυσκολο εχεις να κανεις με πολλα.
Ενα μπραβο δεν αρκει αλλα δυσκολα βρισκεις λεξεις για να χαρακτηρισεις αυτες τις κατασκευες.
Ενα μπραβο δεν αρκει αλλα δυσκολα βρισκεις λεξεις για να χαρακτηρισεις αυτες τις κατασκευες.
thanos10- Μηνύματα : 43
Εγγραφή : 24/11/2012
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
Εχει να κανει με την σταθεροτητα του ενισχυτη
μια και ως γνωστον οι ενισχυτες με μοσφετ στην εξοδο
εχουν μια ταση να ταλαντωνουν, ειδικα χωρις φορτιο στην εξοδο.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Kωστα στους λαμπατους, μπορούμε να βάλουμε αντίσταση 100 ωμ έτσι προκαλυπτικό φορτίο
Εδω δεν πιάνει κατι τετοιο;
Και δεύτερο κατά πόσο μπορεί να επηρεάζει τυχών επαγωγικοτητα των μεγάφωνων Εαν αυτο δημιουργει καποιο προβλημα και εαν μπορείς εσυ με τους ελεγχους να προβλέψεις κατι τέτοιο στις δόκιμές
τέλος μιλάς για απόδοση 57 % τι τάξη τα δουλεύεις
ααα έχω και άλλο
καινούργιο μαγαζι;;;;;; διάβασα καλα;;
p.gabr- Μηνύματα : 623
Εγγραφή : 23/10/2012
Ηλικία : 64
Τόπος : Αχαρναί
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
Ένα μεγάλο μπράβο και από εμένα !
πραγματικά άκρως επαγγελματική δουλεία.
πραγματικά άκρως επαγγελματική δουλεία.
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
Σας ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια.
Παναγιωτη το audio δουλευει σε ΑΒ και ενας λογος που η αποδοση παραμενει σε τετοια επιπεδα (παρ ολο το μεγεθος),
ειναι οτι εχω αφησει ανοχες στα τρανζιστορ εξοδου. Πιθανως να ειχα την ιδια ισχυ με ενα ζευγαρι λιγοτερο, αλλα θα τα ζοριζα με αποτελεσμα την χαμηλοτερη αποδοση.
Επισης, στον βαθμο αποδοσης (και οχι μονο σε αυτον) βοηθαει και η υψηλη συχνοτητα του τροφοδοτικου (οσο μεγαλυτερη η συχνοτητα, τοσο μικροτερες οι απωλειες, αλλα...)
Ο επομενος θα ειναι κατι διαφορετικο, που δεν εχω δει ποτε σε αυτοκινητο...για να δουμε, το μελεταω
Για τους λαμπατους που λες, νομιζω οτι ειναι η φυση τους ετσι ωστε να μενουν χωρις αναδραση αν δεν υπαρχει φορτιο-δεν ξερω και πολλα επ αυτου.
Ομως, ειναι παντα καλυτερο να εξαλειφεις το ιδιο το προβλημα, παρα να εχεις την λυση του.
Τωρα για το "μαγαζι", ναι, υπαρχει καινουριος χωρος
Παλια, οπως εμπαινες πηγαινες δεξια, τωρα πας αριστερα !
Καποιος το ειπε και "γιαφκα"....ακου γιαφκα το εργαστηριακι μου
Παναγιωτη το audio δουλευει σε ΑΒ και ενας λογος που η αποδοση παραμενει σε τετοια επιπεδα (παρ ολο το μεγεθος),
ειναι οτι εχω αφησει ανοχες στα τρανζιστορ εξοδου. Πιθανως να ειχα την ιδια ισχυ με ενα ζευγαρι λιγοτερο, αλλα θα τα ζοριζα με αποτελεσμα την χαμηλοτερη αποδοση.
Επισης, στον βαθμο αποδοσης (και οχι μονο σε αυτον) βοηθαει και η υψηλη συχνοτητα του τροφοδοτικου (οσο μεγαλυτερη η συχνοτητα, τοσο μικροτερες οι απωλειες, αλλα...)
Ο επομενος θα ειναι κατι διαφορετικο, που δεν εχω δει ποτε σε αυτοκινητο...για να δουμε, το μελεταω
Για τους λαμπατους που λες, νομιζω οτι ειναι η φυση τους ετσι ωστε να μενουν χωρις αναδραση αν δεν υπαρχει φορτιο-δεν ξερω και πολλα επ αυτου.
Ομως, ειναι παντα καλυτερο να εξαλειφεις το ιδιο το προβλημα, παρα να εχεις την λυση του.
Τωρα για το "μαγαζι", ναι, υπαρχει καινουριος χωρος
Παλια, οπως εμπαινες πηγαινες δεξια, τωρα πας αριστερα !
Καποιος το ειπε και "γιαφκα"....ακου γιαφκα το εργαστηριακι μου
ultra- Μηνύματα : 243
Εγγραφή : 03/11/2012
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
ήθελα να ήξερα πιος παλιάνθρωπος το ειπε έτσι ( γιάφκα ) .....
kokar- Μηνύματα : 622
Εγγραφή : 01/11/2012
Ηλικία : 59
Τόπος : Αργυρούπολη
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
Σκέφτηκα και σκέφτηκα αν θα μπορούσα να εκφραστώ σωστά χωρίς να παρερμηνευθώ. Αλλά επειδή δεν μπορώ να κρύβομαι ας το προσπαθήσω.
Ως προς την κατασκευή λοιπόν δεν θα μπορούσα να πω ουσιαστικά τίποτα μια και δεν κατέχω, αλλά θα πρέπει να είναι από τις άριστες όπως αντιλαμβάνομαι. Έτσι λοιπόν μπράβο και ξανά μπράβο για την δουλειά σου.
Αυτό που με ενοχλεί προσωπικά είναι το πως έχουμε καταλήξει εδώ. Όλα για την μόστρα. Τα αυτοκίνητα και η κακγουριά μας σε όλα τα επίπεδα, και όποιος το έχει μεγαλύτερο είναι και ο πρώτος.
Αφού λοιπόν φτάσαμε να μας μετράμε με το πόσα έχουμε και όχι με το τι είμαστε και το τι κάνουμε, επόμενο είναι να κάνουμε πρωταθλητισμό με τέτοια και άλλα πράγματα.
Πρωσωπικά δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης τέτοιων πραγμάτων όταν εξυπηρετούν εν τέλει κενές ματαιοδοξίες. Όλοι ξέρουμε πως το συγκεκριμένο ας πούμε, για τον κάθε χρήστη δεν θα προσφέρει τίποτα άλλο παρά φούσκωμα του εγώ του και ούτε που θα μπορέσει να καταλάβει ποτέ τι ακούει μέσα από αυτό. Εάν είναι έτσι νομίζω πως για τον συγκεκριμένο κατανωλωτή ποίο χρήσιμος θα ήταν ένας μεγενθυτής πέους...
Ως προς την κατασκευή λοιπόν δεν θα μπορούσα να πω ουσιαστικά τίποτα μια και δεν κατέχω, αλλά θα πρέπει να είναι από τις άριστες όπως αντιλαμβάνομαι. Έτσι λοιπόν μπράβο και ξανά μπράβο για την δουλειά σου.
Αυτό που με ενοχλεί προσωπικά είναι το πως έχουμε καταλήξει εδώ. Όλα για την μόστρα. Τα αυτοκίνητα και η κακγουριά μας σε όλα τα επίπεδα, και όποιος το έχει μεγαλύτερο είναι και ο πρώτος.
Αφού λοιπόν φτάσαμε να μας μετράμε με το πόσα έχουμε και όχι με το τι είμαστε και το τι κάνουμε, επόμενο είναι να κάνουμε πρωταθλητισμό με τέτοια και άλλα πράγματα.
Πρωσωπικά δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης τέτοιων πραγμάτων όταν εξυπηρετούν εν τέλει κενές ματαιοδοξίες. Όλοι ξέρουμε πως το συγκεκριμένο ας πούμε, για τον κάθε χρήστη δεν θα προσφέρει τίποτα άλλο παρά φούσκωμα του εγώ του και ούτε που θα μπορέσει να καταλάβει ποτέ τι ακούει μέσα από αυτό. Εάν είναι έτσι νομίζω πως για τον συγκεκριμένο κατανωλωτή ποίο χρήσιμος θα ήταν ένας μεγενθυτής πέους...
chris73- Μηνύματα : 449
Εγγραφή : 25/10/2012
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
chris73 έγραψε:Σκέφτηκα και σκέφτηκα αν θα μπορούσα να εκφραστώ σωστά χωρίς να παρερμηνευθώ. Αλλά επειδή δεν μπορώ να κρύβομαι ας το προσπαθήσω.
Ως προς την κατασκευή λοιπόν δεν θα μπορούσα να πω ουσιαστικά τίποτα μια και δεν κατέχω, αλλά θα πρέπει να είναι από τις άριστες όπως αντιλαμβάνομαι. Έτσι λοιπόν μπράβο και ξανά μπράβο για την δουλειά σου.
Αυτό που με ενοχλεί προσωπικά είναι το πως έχουμε καταλήξει εδώ. Όλα για την μόστρα. Τα αυτοκίνητα και η κακγουριά μας σε όλα τα επίπεδα, και όποιος το έχει μεγαλύτερο είναι και ο πρώτος.
Αφού λοιπόν φτάσαμε να μας μετράμε με το πόσα έχουμε και όχι με το τι είμαστε και το τι κάνουμε, επόμενο είναι να κάνουμε πρωταθλητισμό με τέτοια και άλλα πράγματα.
Πρωσωπικά δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης τέτοιων πραγμάτων όταν εξυπηρετούν εν τέλει κενές ματαιοδοξίες. Όλοι ξέρουμε πως το συγκεκριμένο ας πούμε, για τον κάθε χρήστη δεν θα προσφέρει τίποτα άλλο παρά φούσκωμα του εγώ του και ούτε που θα μπορέσει να καταλάβει ποτέ τι ακούει μέσα από αυτό. Εάν είναι έτσι νομίζω πως για τον συγκεκριμένο κατανωλωτή ποίο χρήσιμος θα ήταν ένας μεγενθυτής πέους...
πολύ ωραίο άρθρο και θα ταίριαζε απολυτά στο ''φιλοσοφία και δεοντολογία''
θα προσθέσω κάτι σαν απάντηση μιας και είναι γενική η ερώτηση.
αυτό το θέμα με το ποιοι ήμαστε και τι έχουμε με ειχε απασχολήσει πολύ
κατά το παρελθόν,,,,
και η γενική θεωρία είναι ότι =
[i]''πρέπει να κυνηγάμε αυτά που χρειαζόμαστε και οχι αυτά που θέλουμε''[/i]
όμως για μένα δεν μου κάθονταν καλά αυτό,,,
και φιλοσοφώντας πολύ καιρό [χρονιά] κατέληξα στο εξής =
αν κυνηγούσα ΜΟΝΟ αυτά που χρειάζομαι τότε θα ζούσα σε σπιρτόκουτο και
θα έτρωγα κάμπιες και σκουληκια ίσως μάλιστα κάποιος να με περιέγραφε και μενα
σαν κάποιού τύπου σκουλήκι,,,,,
έτσι κατάλαβα ότι =
''αυτά που θέλω είναι αυτά που χρειάζομαι''
[συνήθως θέλω γυναίκες-καλό φαγητό-καλό αμάξι-να εμπνέω κύρος-σεβασμό η φόβο-χρήματα
και ότι άλλο κάνει το πέος του άντρα σκληρό και ετοιμοπόλεμο]
μονό ενας μεγενθυντης πέους θα τραβούσε το μυαλό από το πάνω κεφάλι στο
κάτω,, άσε που πέος χωρίς αιδοιο δεν αξίζει μια !!
ο εν λόγο ενισχυτης κατ εμε είναι μια κατασκευή-πρόκληση οχι για την
χρήση του αλλά για την δυνατότητα φορητοτητας που
έχει - για το μέγεθος [μικρο στην προκείμενη] και φυσικά την δύναμη.
-nikos-- Μηνύματα : 724
Εγγραφή : 31/10/2012
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
Μπραβο κι απο μενα, πιο πολυ γιατι δεν εμεινες σε κατι τετριμενο αλλα το σχεδιασες απο την αρχη και το παρουσιασες εξαιρετικα και πολυ αναλυτικα.
Να και μια χρηση των ενισχυτων σου....
Να και μια χρηση των ενισχυτων σου....
sakisr- Μηνύματα : 15
Εγγραφή : 02/12/2012
Απ: car audio monoblock 780W rms/2Ω
Κοίτα να δεις τι φτιάχνουν οι κιοραταδες...!!!!
Τι να πεις οταν βλεπεις τετοια εργαλεια..!!
Παντως δεν θα ηθελα να ήμουν γειτονας αυτου που θα αγορασει αυτο το κτήνος...!!!
Τι να πεις οταν βλεπεις τετοια εργαλεια..!!
Παντως δεν θα ηθελα να ήμουν γειτονας αυτου που θα αγορασει αυτο το κτήνος...!!!
tomhel- Μηνύματα : 16
Εγγραφή : 14/11/2012
Ηλικία : 51
Τόπος : Κορινθος
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Παρόμοια θέματα
» Ελεκτορ Audio Projects
» competition car audio amplifier
» Test Audio Amplifier.
» Ήχος Αναφοράς - Audio Reference
» Πωλείται: Καλώδιο (Audio)-Video RGB
» competition car audio amplifier
» Test Audio Amplifier.
» Ήχος Αναφοράς - Audio Reference
» Πωλείται: Καλώδιο (Audio)-Video RGB
Σελίδα 1 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|